Hoe gaan wij te werk?

Wij zijn bijna 24/7 bereikbaar 365 dagen per jaar. Wij zeggen bijna, met een reden dat het voor ons bijna onmogelijk is om per direct een antwoord op u vraag te beantwoorden. Wel proberen wij zo snel mogelijk om met u in contact op te nemen. Dat kan telefonisch, e-mail en WhatsApp.

Bij een eerste afspraak komen we altijd eerst kijken wat de werkzaamheden zijn, daarna krijgt u een offerte per e-mail verstuurd. We proberen net als ieder ander bedrijf te groeien en zullen omdat we per klant werken de materialen pas bestellen als de offerte is getekend en eventueel een voorschot is betaald. Als de offerte niet zijn getekend en de voorschot niet betaald is, kunnen wij uw werkzaamheden niet voorzetten.

Een opdracht waar een grote bedrag opzit vanaf €500,-, vragen wij altijd eerst een deel voorschot, daarna in termijnen (indien het nodig is) en laatste openstaande bedrag dienen na afloop via overschrijving, pin, contant te betalen. Daar krijgt u drie dagen te tijd voor.

Mocht u na de eerste factuur niet binnen drie dagen betaald hebben, dan vervolg een 1e herinnering. Bij de 2e herinnering komt er €15,- extra kosten bij. Mocht u na de derde herinnering als nog niet hebben betaald, dan zullen we genoodzaakt zijn een incasso bureau in te schakelen. Dit geldt zowel voor particulier/ zakelijk.

  • Elektra werkzaamheden rekenen wij 21% btw per factuur.
  • Muziek werkzaamheden rekenen wij 9% btw per factuur.

Via werkspot Boden-Events hebben wij er al velen geholpen en met zeer tevredenheid. Niet te vergeten met de grootste zorg en service. Over het laatste is wat bij ons boven in onze lijst staat, de klant is koning en klant tevredenheid staat voorop!